Ikväll - African Power Dance!


Bild lånad av Formtoppen

Äntligen! Ikväll är det dags för mitt första pass African Power Dance! Förkylningen är ur kroppen och jag är så laddad! Enda nackdelen är att det kolliderar med mitt favoritpass spinning/bodypump, eller rättare sagt det ligger direkt efter, och det känns lite väl häftigt med 1 timmes African Power Dance 10 minuter efter att man avslutat ett 1½-timmes pass spinning/bodypump........Får ta det på torsdag istället, fast då är det omvänt bodypump/spinning. Av någon anledning vill jag ha det tvärtom. Efter spinningen har man fått upp flåset och kan köra igång bodypumpen direkt. När det är omvänt känns det som att man får börja om 2 gånger....men, men, det går det med! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0