Körsång, hopprep och favvisrunda



.........det har söndagen bestått av, bl.a. Dottern sjöng med kören i kyrkan i förmiddags. En trevlig, lättsam dopgudstjänst, som riktade sig i första hand till barnen. Efteråt bjöds det på mackor och tårta, mums! Sonen ville inte följa med utan stannade hemma med en kompis. I eftermiddags åkte han hem till en annan kompis för att stanna kvar över natten och imorgon. Dottern och jag njöt en stund i solen på terrassen och studsmattan innan hon cyklade och jag sprang, till hopprepet. Medan de övade sprang jag min favvis-runda ner till stranden, en lagom tur på ca 1 timme. Egentligen hade jag behövt en längre runda idag (1 gång i veckan) men fick inte ihop tiden med allt. När vi kom hem igen hade maken nyss kommit från jobbet, så han fixade hamburgare (hemmagjorda såklart!) medan dottern och jag duschade. Ikväll har vi såklart sett Mästarnas Mästare. Nu strax sängen inför kommande påskvecka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0