Lördag - igen!



Lördag kväll. Dagen har gått rasande fort, som vanligt! Igår kväll när sonen tränade fotboll, passade jag på att ta en 10 km löprunda. Det blev lite mer då jag även sprang fram och tillbaka till fotbollen. En härlig kväll var det! Sonen skulle sedan iväg på disco med en kompis. Kompisens pappa skjutsade killarna dit och maken hämtade dem och jag kunde njuta mitt vin till maten. Förra veckan fick jag vara chaufför så det var inte mer än rätt.

I förmiddags bjöd dottern hit en ny kompis från klassen. De ritade och studsade. Sonen spelade data. Jag fixade pannkakor till lunch innan vi skjutsade sonen till ett kalas, kompisen hem och dottern & jag till simningen. Avverkade 1000m medan dottern tog ytterligare ett märke, hajen silver. Har ännu inte hunnit kolla upp vad det innebär. På hemvägen hämtade vi sonen som skulle direkt vidare till kompis N, dottern och jag fixade lördagsgodis och även godis till påsk, som mormor ska ge. Innan jag började på maten hann vi studsa en liten stund. Stod 1,5 timme  i köket och vi åt på ca 10 minuter. Maken har såklart jobbat idag. Nu väntar Körslaget, skål! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0