Nya cyklar i påskäggen!


Ny cykel till sonen........


.....och ny cykel till dottern!

Barnen är i akut behov av nya cyklar då de gamla blivit för små. De fyller båda år längre fram i sommar, men jag känner att de ska ha nytta av sina nya cyklar innan dess. Därför får de idag varsin ny cykel i påskäggen, istället för godis (som de ändå får av mormor & morfar) Det blir också lite förskott på födelsedags-presenterna då de får något mindre på sina respektiva dagar. Så idag ska det monteras cyklar! Maken ringde och undrade vad det var för j-la cyklar jag köpt, så jag räknar med att det blir jag som får fortsätta monteringen i eftermiddag......

Startade min skärtorsdag med en ca 5 km löprunda med lite intervaller. Skön start på påsken! Ser fram emot en långrunda, förhoppningsvis 20 km i vårsolen på lördag morgon! Nu laddar vi för PÅSK, Glad Påsk! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0