Helg på Västkusten



Är man på Västkusten måste man bada i havet - oavsett väder! Det var dock inte lika kallt som det ser ut........

Grundsund är verkligen en pärla, det enda vi kunde önska var bättre väder. Vinner vi en massa pengar då köper vi garanterat ett hus där!

Vi kom hem igårkväll och då fick man bege sig direkt till affären och handla innan stäningsdags. Till kvällsmat blev det lasagne och jag hann också plocka både björnbär och plommon. Så det kokades plommonmarmelad till sonens förtjusning. Egentligen var min plan att springa en 5 km intervall-runda, men jag var såå trött så det blev helt enkelt inte av.

I morse yogade jag ca 30 min, ska försöka få in rutinen riktigt nu med yoga varje vardagsmorgon. Imorgon väntar iForm-loppet, så det blir till att vila och stretcha sig i form inför morgondagen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0