Västkusten nästa!



I eftermiddag bär det iväg mot Västkusten och Grundsund! Makens bror har hus där och vi skulle egentligen besökt honom på semestern i somras, men vi fick inte ihop tider som passade, så det får bli nu. Förhoppningsvis blir det skapligt väder, annars får vi väl ta ett dopp i havet iallafall! Åka till Västkusten och inte bada - det existerar inte!

Jag började morgonen med en skön löprunda, ca 5,5 km. Försökte hålla ett lite högre tempo (vilket det också kändes som) men enligt Runkeeper så sprang jag långsammare än normalt?! Märkligt.

Igår var sonen kräksjuk (lite tidigt med vinterkräksjukan?!) så jag hoppas att övriga familjen klarar sig så att vi inte behöver ställa in helgens planer! Nu ska jag jobba på några timmar till sen firar vi helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0