Irriterande öra



Sedan ett par dagar tillbaka känns det som ett stort lock över mitt högra (det bästa) öra! Väldigt irriterande - i dubbel bemärkelse, dessutom i kombination med min vanliga tinnitus. Eftersom jag dagligen använder hörapparater blir jag lätt irriterad i hörselgången och på kvällen vill jag ta något och "köra runt" med i öronen för att klia tillbaka. Vilket jag också brukar göra - fast man inte bör. Detta har förmodligen lett till mer irritation och kanske en svullnad som gör att jag knappt hör något alls på höger-örat. Får hoppas det går över, annars blir det att kontakta läkare på måndag!

Ikväll sover sonen över hos kompis L, som sov hos oss från igår.....Passar bra, eftersom jag köpte en ny mobiltelefon som han ska få på sin 10-årsdag om 1,5 vecka. Jag kan därför i lugn och ro ladda telefonen och göra den redo inför hans stora dag. Misstänker att han vill testa den direkt......

Imorgon bitti står 15 km löprunda på programmet, får se hur vädret är bara när jag vaknar.....även om det egentligen inte ska ha någon betydelse! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0