Sååå trött... och ikväll, Diggiloo!


Sååå trött.......

De senaste dagarna har jag varit såååå trött! Vet inte om det beror på att att jag jobbat denna veckan, eller om det beror på att mitt öra (hörselgångsexem) blivit sämre igen. En sak vet jag iallfall och det är att jag är trött! Har försökt hålla igång min träning som vanligt ändå, men igår kväll fick jag ersätta min 10 km löprunda med gräsklippning istället. Lite motion det med! Ikväll ska vi på Diggiloo vid Svaneholms slott. Jag har fått biljetter av Sydsvenskan och maken är måttligt road, men jag tycker att vi kan göra något hela familjen till en billig peng. Barnen uppskattar det förhoppningsvis! ♥


Ikväll: Diggiloo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0