2 skolavslutningar......



Idag har varit en bra dag. Började redan kl 8 i morse då dottern hade skolavslutning i kyrkan med traditionella sånger. Efteråt fikade vi tillsammans och barnen sjöng massor av sånger för oss. kl 9.30 var det dags för sonens klass att ta plats i kyrkan för deras skolavslutning. Sonen och kompis L imponerade genom att spela ukulele när de andra sjöng, såg ut som de aldrig gjort annat - riktigt imponerande! Efteråt var det samling i klassrummet för att önska varandra glad sommar!

Maken tog hand om barnen och jag tog bussen till stan för grupprehabilitering. Vi hade mycket avspänning och målbildsträning. I eftermiddags körde vi ett helt yoga-pass. Ikväll har mamma och jag lyssnat på dotterns avslutning med kören utomhus. Sonen sover över hos kompis L och maken jobbar.

Imorgon är en vanlig dag igen. Kl 8.15 kommer hantverkaren och ska spruta på vinden mot mögelpåväxt på våra nya(!) takbräder, därefter är det fritids för dottern och jobb för mig. Maken jobbar hela dagen imorgon. På kvällen ska sonen på fotbollsträning och jag förhoppningsvis på sista fotbollsmötet för att sammanställa hur cupen gick. Nu strax sängen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0