Städa, städa, städa.......



Denna helgen har bara gått åt till att städa, städa och åter städa! Vi började i lördags förmiddag med att städa klart köket, d.v.s kylen och golvet under inredningen. Köket har varit ett städprojekt under hela våren men nu är det iallfall klart!

På eftermiddagen fortsatte vi i grovköket, som varit en enda röra sedan tidigt i höstas när vi påbörjade vår tillbyggnad. Fullt med kartonger och väldigt trångt. Detta har också lett till att vi inte kunnat städa utrymmet speciellt noga under denna tiden. Ikväll blev vi iallafall klara! Skönt! Jag skulle egentligen börjat dagen med en långrunda löpning men insåg ganska direkt att det inte funkade då jag fortfarande har ont i ena höften/ljumsken/ischiasnerven, eller vad det nu är?! Fick bli en promenad istället. Det oroar mig dock lite med smärtan då jag ska springa Malmömilen på lördag. Får ta det lungt den kommande veckan och stretcha ut ordentligt istället.

Sonen har haft kompis E här sedan lördag lunch. Igår kväll grillade vi och barnen åt med god aptit. Idag stannade E till kl 15, en stund efter det åkte sonen hem till en annan kompis S. Dottern hade igår kompis L här och idag har hon lekt med grannflickan. Tur att barnen kan roa sig på egen hand.....! Nu fortsätter Irene Huss på 5:an, sedan väntar bingen. Imorgon är det kurs hela dagen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0