Kvällslöpning 10 km - Check!



Såhär vackert var det på stranden när jag äntligen kom iväg på dagens löprunda. Hade planerat att springa i solskenet när jag kom hem i eftermiddags, men var tvungen att handla mat och när jag kom hem var klockan så pass mycket att vi fick börja på kvällsmaten. Som tur är, är det ju sommartid nu och ljust en timme längre på kvällen men det blev ändå fort mörkt. Kom iväg ut 19.20 och var tillbaka 20.25. Det kändes om att jag hade ett högre tempo än förra rundan, men tiden var nästan exakt densamma?! Märkligt! Nu väntar iallafall sängen, igår blev det lite för sent eftersom jag såg "Luftslottet som sprängdes" - spännande! Nu, godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0