Kvällspromenad - Check!



Idag var jag lite splittrad hur jag skulle göra med min träning. Hade bestämt mig för en kvällspromenad, men samtidigt har jag funderat ett tag på att börja hoppa hopprep och rocka med rockring en stund varje dag! Lite udda träning kanske men har hört att detta ska vara väldigt effektivt. Man blir snabb i fötterna av hopprepet och får en snygg midja av rockringen, vilket är väldigt önskvärt. Det blev iallfall en kvällspromenad trots allt, eftersom barnen ätit upp det mesta av frukten som jag handlade igår! Ett stackars äpple ligger kvar i fruktskålen tillsammans med en massa apelsiner, vilket de inte är så förtjusta i. Sonen har haft 2 kompisar hemma, därav har äpplena försvunnit. Jag tog alltså en promenad och gick förbi affären på hemvägen för att bunkra upp med mer frukt! Nu ska jag festa till det med lite ostar sen helgen tillsammans med ett glas rött! Har läst att 1-2 glas vin om dagen ska vara riktigt nyttigt. Själv tycker jag det låter mycket, men ett glas ibland kan väl inte vara fel?! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0