Relax!





Idag har det känts stressigt! När man stressar för att hinna med sina avspänningsövningar, då har det gått långt! Tanken är att dessa ska göras dagligen, men ibland kör det helt enkelt ihop sig. Som idag. När jag kom hem för att lasta av allt innan jag skulle bege mig till fritids för att hämta dottern, ringer mobilen. Dottern följer med kompis N hem. Jag andas ut och helt plötsligt har jag tid över för min avspänning iallafall! Välbehövligt innan jag skulle vidare på fotbollsmöte. Nu ska jag bänka mig i soffan med en kopp te, sen sängen. Imorgon är tanken att jag inleder med 5 km på löpbandet - tidigt! Resten av dagen spenderas på Mäklarsamfundets Vårmöte! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0