Spinning/bodypump - check!

Dagens träningspass avklarade enligt planeringen! Morgonyoga (Livsrörelser) som får kroppen att vakna upp till en ny dag - mmm,  skönt! Hemkommen från jobb och lämnat dottern på körsång, passade jag på att försöka meditera eller vad jag ska kalla det. Någon form av avspänningsövning är det iallafall. Mitt problem är bara att rensa hjärnan från alla envisa tankar som hela tiden vill tränga sig på, inte helt enkelt men man får TRÄNA även på det! Efter körsången var det dags för dotterns gympa, jag vet att det låter stressigt, men det funkar tack vare att det är nära avstånd och att hon tycker det är kul. Själv stack jag iväg på kvällens träning, ett 1,5-timmes kombinationspass med spinning och bodypump. Kroppen är som alltid så härligt mör efteråt! Visst är man då förtjänt av kopp te med en liten restbit av helgens kladdkaka?! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0