Vår i luften!



Idag har det verkligen varit vår i luften - på riktigt! Denna bilden är dock tagen för ett par veckor sedan hemma i trädgården, men sen kom ju våren av sig innan den kom tillbaka idag! Det känns verkligen att vi går mot ljusare tider. Jag brukar stiga upp kl 6 för att yoga, och de senaste morgnarna har det varit riktigt ljust. Idag tittade t.o.m solen fram när jag  närmade mig slutet av yogaprogrammet kl 6.45 - Härligt! Avnjuter just nu resten av kladdkakan från helgen med en kopp te, men det får man lov när man nyss varit på ett kombipass med spinning/bodypump! Nu, Desperate Housewives, andra avsnittet denna säsongen. Får se hur länge jag orkar titta...♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0