Lillfredag



Ikväll har vi festat på popcorn framför en del av årets Melodifestivallåtar. Barnen har studiedag imorgon, så för dom har helgen redan startat. I morse var jag dels för trött för att springa men var också allt för spänd i vaderna för att ge mig ut på en löprunda. Snoozade en extra halvtimme istället.

Tog igen löprundan när jag kom hem i eftermiddags istället, det hade blivit varmare i luften då också, så det var riktigt skönt! Ikväll har vi ätit sill och potatis, och till efterrätt en rabarberpaj med lite jordgubbar i, mums! Barnen har precis lagt sig och själv är jag mer än jättetrött, så jag ska bara hänga upp en tvätt, sen rakt i säng! Själv har jag en vanlig arbetsdag imorgon också innan min helg börjar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0