Måndag - Ny solig vecka!



Igår kväll försökte jag 3 gånger att göra ett inlägg men det gick inte att publicera. Hoppas det funkar bättre idag! Jag kom iallafall iväg ut på en löprunda igår kväll, dock inte 15 km som planerat, jag fick kompromissa och nöja mig med 10 km. Bättre än inget alls, resonerar jag. Jag skulle dock vilja hinna en längre runda innan Göteborgsvarvet, men känner att det snart är för tätt inpå.

Det är iallafall måndag och ny vecka, vilket innebär ny planering för bl.a. träningen;

MÅNDAG - Morgonyoga
TISDAG - Morgonyoga & Spinning/Bodypump
ONSDAG - Morgonyoga
TORSDAG - Löpning 5 km (morgon)
FREDAG - Morgonyoga
LÖRDAG - Bodypump/spinning
SÖNDAG - Löpning 10 (eller 15) km

Nu kör vi denna soliga vecka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0