Möten och åter möten......



Igår var det dags igen - för fotbollsmöte. Nu börjar det dra ihop sig ordentligt, om en vecka brakar det loss - fotbollscupen alltså! Skönt men samtidigt pirrigt att allt kommer att fungera!

Hade möte på jobb igår också, onsdag=annonsplanering!

Och idag har jag nyss haft möte med min läkare angående fortsatt sjukskrivning på 25% ytterligare 6 månader. Vi får se vad Försäkringskassan säger om det.....De som tycker att jag ska jobba 100% fast jag blivit mer och mer övertygad om att det är orimligt att kräva med mitt handikapp. Men, men vi får se....

I eftermiddag ska hela familjen bli fina håret, sonen behöver en rejäl ansning, dels går det löss på skolan (blä) och det är omöjligt att luskamma en son med sådan kalufs och sen är det ju snart sommar och skolavslutning, då måste man bara vara fin i håret! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0