Picknick!



Ikväll har barnen och jag varit på picknick med dotterns klass. Vi hade tur med vädret, då det var uppehåll, även om det kändes aningen kallare än tidigare. Väderprognosen hade ju lovat regn och åska, men än har inget kommit. Vi åt pastasallad med kyckling, vattenmelon, jordgubbar och kanelgifflar. Efter maten gick vi en tipsrunda med frågor som barnen fick svara på. En lyckad kväll för barnen som avslutades med brännbollsspel.

När barnen kommit i säng har jag suttit med välkomstmailen till fotbollscupen, som precis gått iväg och allt är under kontroll - hoppas jag!

Imorgon är planen en 5 km löprunda på morgonen, får se om det blir innan övriga familjen vaknat eller efter frukost och barnen kommit i väg till skolan. Det beror lite på vädret och hur pigg jag känner mig i kroppen när jag vaknar! Väntar bara på en tvätt som ska bli klar, sen lite läsning i Jean M Auels nya bok "De målade grottornas land" ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0