Tisdag - Dags för träning igen!



Efter förra veckans förkylning börjar kroppen åter komma i träningsform - äntligen! Var lite mör i benen igår efter Göteborgsvarvet, även idag, men jag pallrade mig iväg till mitt inbokade pass av spinning/bodypump. Trodde först att jag skulle få privatlektion då det bara var jag och ledaren när klockan närmade sig 17.30. Vi blev dock totalt 5 st, vilket i och för sig var ganska skönt, speciellt under bodypumpen, då vi kunde bre' ut oss riktigt ordentligt!

Tyvärr har jag fått känning i ena foten efter loppet i lördags. Kan minnas att jag hade ett begynnande skoskav i ena hålfoten som nog gjorde att jag sprang lite annorlunda med den foten. Idag har jag haft rätt ont, men inte värre än att jag klarade av att cykla och lyfta vikter! Hoppas bara att det ger med sig till söndag då jag ska springa Morsdag-loppet (10 km) i Falsterbo. Har också lovat dottern att ta en liten träningsrunda med henne för att inviga hennes nya joggingskor inför Kalvinknatet på måndag. Kanske har vi ännu en löpare på gång i familjen? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0