Vinter igen?



Nyss kändes det som att sommaren var här och nu har vi nattfrost igen!

I morse körde jag bilen på service, ville också få bytt två gummilister vid framdörrarna som gått sönder. Problemet var att de ringde och förstod inte vilka lister jag menade?!? Trots en lång förklaring förstod de fortfarande inte så jag fick helt enkelt låna en bil och köra tillbaka till verksta´n och visa vad jag menade! Blev lovad bilen på eftermiddagen, men de ringde igen och sa att de inte hade reservdelar.......Ny tid boka 18/5 kl 7.30, för att de ska kunna göra jobbet medan jag väntar!

Har varit på möte med fotbollen ikväll igen, nu börjar det dra ihop sig så vi ska framöver ha möte en gång i veckan, tur att det snart är över.........

Var ju på Afro Power Dance igår och har träningsvärk i vaderna, hoppas ändå att jag kan springa min inplanerade runda på 10 km imorgon bitti! Nu, godnatt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0