Helgen som gått



Helgen som gått har bestått av FarsDagsfirande i dagarna 2. Maken har jobbat hela helgen, så i lördags var barnen och jag hos mina föräldrar på middag och firade min far lite i förskott.

Igår, söndag, firade barnen sin far med traditionsenliga kalsonger, trisslotter och prinsesstårta till frukost! Halvelva skulle dottern iväg på extra gympaträning, själv begav jag mig ut på (årets sista?) långrunda - 20 km. Det kändes riktigt bra igår och jag kapade tiden med hela 6 minuter! sen förra veckan! Jag var hemma igen lagom till lunch då det fixades köttbullar och pasta till 3 barn. Efter lunch tog jag med mig alla barnen till sportaffären eftersom sonen behövde både nya vinterkängor och fotbollsskor. Halvfyra var det dags för dotterns hopprep och då fick vi en uppfriskande cykeltur både dit och hem. Fy sjutton vad kallt det har blivit!

Till kvällsmat blev det allas favorit - kokt kyckling med ris och currysås. När barnen kommit i säng försökte jag mig på att mysa i soffan med en kopp te och en tårtbit framför Beckfilmen på 4:an men kunde inte hålla ögonen öppna, så det fick bli att krypa till sängs......♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0