Hemmafix och söndagsmys



En typisk söndag har det varit hos oss idag. Barnen har varit iväg hos varsin kompis och under tiden har maken och jag både hunnit städa huset och fixa det sista i trädgården inför vintern. Ja, kratta löv har vi ju kvar när de sista ramlat av, men i övrigt känns det som att vi har det under kontroll.

Medan dottern sen var på hopprep passade jag på att ta en skön promenad, inte alls kallt var det fast vi är en vecka in i november. Ikväll har vi lagat pannbiffar och avslutat med äpplekräm respektive äpplepaj och te. Eftersom det inte är något kul på tv i min smak, har jag tänkt att avsluta kvällen med en stund i soffan tillsammans med en god bok! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0