Kalashelg med barnen


Bild: bigbowl.se

Helgen har gått i barnens tecken. Maken har varit med sina manliga vänner i Norge och åkte redan i fredags morse. Barnen och jag har haft fullt upp hela helgen. I fredags kände sonen sig inte riktigt kry och stannade hemma från skolan. På kvällen gjorde jag egen pizza som uppskattades väl innan vi bänkade oss med övrigt fredagsmys framför Idol.

I lördags skulle dottern på kalas på Big Bowl, under tiden stannade jag i stan och strosade runt, vilket inte händer speciellt ofta nu för tiden. Sonen stannade hemma och spelade datorspel.....till hans stora glädje. På kvällen skulle han sova över hos kompis M, så dottern och jag hade extra mys på lördagskvällen bara hon och jag. Hon fick även sova i makens säng, vilket nog var helgens höjdpunkt för henne!

Igår, söndag, var det sonens tur att gå på kalas. Jag hade redan lovat dottern att vi skulle shoppa under tiden så jag skjutsade killarna till kalaset innan dottern och jag gjorde stan. Det blev besök på Panduro Hobby Outlet, men vi hittade tyvärr inte riktigt det vi sökte. Vi införskaffade också ny pyamas och  nya örhängen till dottern, som äntligen fick byta nu efter ca 2 månader. Lunch åt vi såklart på Burger King. Väl hemma igen var det dags för hopprep för dottern och fotboll för sonen, innan kvällsmat och dusch.

Så någon träning för egen del har inte hunnits med denna helgen. Jag har ändå inte känt mig helt ok i halsen och varit tung i huvudet, så det var kanske menat....Imorgon hoppas jag iallafall vara fit for fight igen då jag har Bodypump inbokat 6.45 och därefter planerat in ett löppass. Får se hur långt jag kommer denna gången innan ev skoskav gör sig påminnt !? ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0