Ny vecka - ny träningsplan


Bild; vi.sualize.us

Eftersom jag köpte nytt träningskort i fredags OCH nya löparskor i lördags, så bara måste jag ju börja med lite annat än löprundor nu också. Dessutom har ju maken också införskaffat träningskort så tanken är att vissa dagar i veckan kan vi träna tillsammans! När hände det senast!?

Träningsplanen för veckan ser ut såhär;

MÅNDAG
Morgonyoga och kvällspromenad

TISDAG
6.45 Bodypump och 1 timme på löpbandet
1000 m simning (medan dottern simtränar)

ONSDAG
Morgonyoga och kvällspromenad

TORSDAG
30 min löpband och cirkelträning på gymmet

FREDAG
Morgonyoga

HELGEN
Lite svårbedömt hur det blir med min träning,
eftersom maken åker till Norge på herrträff......

Nu kör vi igång denna nya novembervecka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0