Träningsvärk


Bild: vi.sualize.us

Det känns i kroppen idag kan man säga - efter mina 3! pass igår! Tror dock att det är bodypumpen som ger sig mest till känna eftersom jag inte tränat överkroppen speciellt mycket de 3 senaste månaderna...... Skoskaven på hälarna ger sig också till känna, typiskt nog, så imorgon får det nog bli crosstrainer istället före cirkelträningen på gymmet, som jag lovat att följa med maken på. Avslutade igår med 1000 m simning, vilket kändes skönt i min ömma kropp. Träffade vår grymma bodypumpsinstruktör i bassängen och simmade faktiskt ifrån henne!! Hon sa själv att hon försökte haka på mig men orkade inte. Wow, säger jag bara! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0