Filmkväll och Spahelg



Ikväll har sonen haft filmkväll med 3 kompisar. Efter traditionsenligt tacos-middag bänkade de sig framför Pirates of Carribean 4 med chips, popcorn, ostbågar och godis. Alla satt klistrade i ca 2,5 timme och det var knäpptyst! Själv slötittade jag på Idol. Har också packat inför min lilla helgtripp!

Imorgon bär det nämligen av till Ystad Spa med 4 väninnor! Även detta har blivit en tradition, som vi nog aldrig kommer att rubba! Vi ska som vanligt njuta av behandlingar, bastu, bubbelbad, god mat & dryck och självklart PRATA! Innan hemfärd på söndag blir det förmodligen också en promenad efter en låååång frukost! När jag kommer hem har jag planerat in en 10 km löprunda, så jag hoppas verkligen att benet är med mig på detta!




Men nu först - Ystad, here we come! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0