Äntligen - börjar komma igång igen!



Det har varit en dryg förkylning som nu äntligen börjar släppa sitt grepp om min stackars kropp! I morse var jag ute på första löprundan sen förra måndagen, aningen blåsigt, men tillbakavägen var skön med vinden i ryggen och solen i ansiktet, mmmmmm....! Snacka om att det krupit i benen, jag har ju så gärna velat springa men känt att kroppen inte varit i form. Näsan rinner fortfarande, men som sagt det blir bättre nu för varje dag som går. Har också börjat med nya styrkeövningar som ska vara lämpade för löpare - och visst känns det i benen och rumpan! Detta kommer nog att göra susen!! Eftersom jag inte kunnat ladda med löpning, som planerat, inför halvmaran på lördag har jag istället jobbat med min målbildsträning. Detta hoppas jag ska hjälpa till att lyckas med mitt mål på lördag - 1.59! Nu laddar vi vidare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0