Ny vecka - Strålande sol!



Tänk om jag kunde känna mig såhär lätt på fötterna när jag ska försöka springa! Känns såå frustrerande att bestämma sig för att ta det lugnt några dagar och försöka vila benet i form.......Hjärnan och resten av kroppen vill ju något helt annat - speciellt när man tittar ut och ser detta härliga höstväder!

Igår fick vi iallafall gjort en hel del, sålde ytterligare saker på vår loppis och fick samtidigt någorlunda ordning på trädgården. Nu på morgonen var jag och inhandlade mer gräsfrön, för de maken köpt tog slut på några minuter och kvadratmeter...

Hur ser då veckans plan ut;

MÅNDAG
Morgonyoga (försiktigt, utan större sträckningar!)
Styrketräning (ej ben)

TISDAG
Morgonyoga och simma 800m

ONSDAG
Morgonyoga
Styrketräning (ej ben)

TORSDAG
Morgonyoga och försök med 5 km löpning

FREDAG
Morgonyoga

LÖRDAG
Försök med 10 km löpning
Styrketräning

SÖNDAG
Vila!

Då kör vi igång denna soliga höstvecka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0