Ont i halsen...



Min träningsplan höll i en dag. Igår fullgjorde jag allt jag planerat, yoga, avspänning med målbildsträning samt en 5 km löprunda med intervallträning. I morse vaknade jag med halsont. Såklart! Nu blir det till att kurera mig med bl.a. Esberitox och honungsvatten, vilket jag redan börjat morgonen med. Måste också komma i säng tidigare på kvällen, för 6 timmars sömn räcker inte för mig. Minst 7 timmar. Ingen hård träning är inplanerad idag, startade med lätt yoga och ser fram emot avspänningsövningen och målbildsträningen i eftermiddag. Imorgon måste jag var fit for fight igen så att jag kommer ut på min inplanerade 10 km löprunda. Mindre än 2 veckor återstår till EKO ½-Maran i Skanör/Falsterbo! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0