Torsdag - snart helg!



Sonen har beställt kladdkaka till imorgon, så det får nog bli till att fixa detta ikväll. Han ska dock själv få hjälpa till! Ikväll ska det också förberedas i garaget inför helgens loppis. Vi får väl se om det kommer någon.......I morse försökte jag mig på en löprunda, men det blev istället en promenad. Har fortfarande känning i knävecket och kan i princip inte alls springa, känns som att jag stapplar fram när jag försöker. Hoppas  bara det inte blir något långvarigt. När jag kom hem igen körde jag iallafall styrketräningsprogrammet, vilket kändes bra. Utfallet fick jag dock hoppa över p.g.a knävecket. Igår kväll stod maken och jag i kiosken på IP, det är sonens åldersgrupp som ansvarar för kiosken denna veckan, så det är skönt att få det avklarat! Nu strax bär det hemåt för lite lunch! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0