Att planera ny vecka


Bild; vi.sualize.us

Jaha, då var snart denna veckan också till ända!! Idag blev det iallafall lite sovmorgon till 8.30 då jag fick tvinga mig upp......Maken skulle iväg och jobba, men vi åt frukost tillsammans allihop. Förmiddagen bestod sen av lite plock, tvätt och spel med dottern innan vi klädde oss och åt lunch. Sen kom mormor med bilen som dottern och jag skulle låna till simningen. Vi lämnade sonen hos en kompis på vägen. Medan dottern simtränade avverkade jag 1500 meter, varav totalt 5 längder frisim. (Dock inte i följd men det artar sig ändå!)

Efter dusch, lite bastu och en glass, for vi åter hem för ombyte till hopprepsträning. Mormor stannade kvar och tittade på medan jag åkte och handlade lite mat som saknades hemma. Väl hemma igen bakades chokladbollar, enligt dotterns beställning, sedan var det dags för kvällsmat och fruktsallad, puh! Nu har jag precis vattnat blommorna på utsidan och ska strax se Mästarnas mästare med barnen.

Men först en planering för kommande vecka;

MÅNDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Bodypump/spinning

TISDAG
Morgon; 60 min löpning varav 35 min intervall (7x3min)
Kväll; Bålstyrka

ONSDAG
Åker till Stockholm med jobb

TORSDAG
Kväll; Bålstyrka och löprunda med barnen

FREDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Löpning 30 min varav 10 min fartlek

LÖRDAG
Löpning 130 minuter i lugnt tempo

SÖNDAG
Bålstyrka och simning 1500 meter

Då kör vi på detta! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0