Ny vecka med Vårruset


varruset.se

Så var äntligen veckan här - med årets första lopp!! Ska bli såå kul!! Vädret ser dessutom ut att bli riktigt bra på onsdag så att vi kan avnjuta vår picknick i det gröna :)

Med anledning av loppet ser veckans träning lite annorlunda ut;

MÅNDAG
Morgon; 40 min löpning med 20 min uppvärmning
Kväll; Valborgsfirande med brasa som tänds av scouterna (bl.a. sonen!)

TISDAG - 1:a maj
Morgon; Bålstyrka
Ser fram emot dotterns uppvisning med gympa och hopprep!

ONSDAG
Morgon; ska börja uppladdningen med 40 min yoga
Kväll; VÅRRUSET - 5 km löpning, på förhoppningsvis 23 min!

TORSDAG
Morgon; 40 min yoga
Kväll; Bålstyrka

FREDAG
Morgon; Löpning 20 min lugnt tempo

LÖRDAG
Löpning 110 min distans (som jag skulle gjort igår!)

SÖNDAG
Simning, 1500 m (dotterns sista simträning)

Nu - bålstyrka sen kudden! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0