Fyrkylning och träningsabstinens

Bild: vi.sualize.us
 
Snacka om träningsabstinens, efter att ha varit förkyld sen förra fredagen! Och jag är inte bra ännu... Har tillbringat helgen hos svärföräldrarna i Göteborg, eftersom vi firar julen hemma i år (vartannat år). Detta gör såklart inte saken bättre att man suttit och ätit, suttit och ätit...Hela helgen! Jag vill inget annat än att komma igång med träningen igen. Hade hoppats kunna gå på mitt bodypump/spinning-pass imorgonkväll, men som det känns just nu, vet jag ärligt talat inte.... :( Hoppas på ett mirakel till imorgon. Julveckan ska jag dessutom påbörja min seriösa maratonträning inför Stockholm Marathon, vi får väl se hur det kommer att gå. Återkommer med träningsupplägg så snart förkylningen gett med sig! Godnatt!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0