Marathonträning nr 2 - 5 km ute!

 
Idag blev det en löprunda utomhus! Första gången sedan någon gång i november.... Enligt Endomodo (ovan) gick det inte speciellt snabbt (i genomsnitt 6.15 km/h) fast det kändes betydligt snabbare....Det fick dock bli 2 gångpauser p.g.a "tryck" baktill....En inte helt ovanlig företeelse när jag springer! Finns något tips mot detta?!
 
I eftermiddags har jag varit på simhallen med barnen + en kompis till sonen. Vi var inte direkt ensamma där, fast det hade jag inte räknat med heller. Tanken var att barnen skulle få simträna (200 m), eftersom det var ett bra tag sen sist. Därefter blev det "fri lek" i ett par timmar. Själv satt jag endast en stund i bubbelpoolen, ville inte lämna barnen utan koll för att simma själv. Det får bli en annan dag...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0