Äntligen fredag!


Bild; vi.sualize.us

Jaa, då är det äntligen fredag och snart helg igen! Barnen börjar sitt sportlov, dock utan skidresa. Jag har iallafall bokat utrustning på Vallåsen till torsdag, så vi hoppas på bra väder och ser fram emot en heldag tillsammans, hela familjen.

Idag är det som sagt fredag och ikväll innebär det traditionsenligt fredagsmys hos familjen A. När sonen kommer hem från fotbollen sätter vi oss alla i bastun och myser innan vi äter hemlagad pizza. Till efterätt idag ska vi lyxa till det med kladdkaka. Barnen har lovat att hjälpa till med detta efter skolan.

Min förkylning och träning då? Jo,tack, snuvan lever ännu, kanske aningen något lite bättre än igår. Tog en rejäl whiskey igårkväll för att se om jag kunde få kål på de sista bacillerna. Jag har ännu inte gett upp hoppet om en löprunda imorgonbitti före frukost - 70 minuter i lugnt tempo!

Trevlig helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0