Bodypump/spinning - check!


Bild; vi.sualize.us

Igår kväll var jag på bodypump/spinning, trots att kroppen kändes aningen mör efter söndagens löppass. Efteråt kändes det dock sååå skönt. Det känns verkligen i varenda muskel att man jobbat - härligt!! Började morgonen (liksom idag) med 40 minuters yoga, vilket är skönt att sträcka ut de ömma musklerna och lederna. Jag var också hos sjukgymnasten igår och blev knådad i axlar, nacke och fick skön huvudmassage. Detta för att försöka lindra mina spänningar, som förmodligen också förvärrar min tinnitus..:( Kroppen fick alltså ganska mycket igår.


Bild: runnersworld.se

Idag blir det förutom yogan också bålstyrka hemma på vardagsrumsmattan. Jag är helt övertygad om att starka bålmuskler gör en till en bättre löpare. Ikväll har jag också planerat att vi ska festa till det med kladdkaka, eftersom både dottern och jag tydligen har namnsdag - Grattis alla som heter Maria! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0