Det blir inte som man tänkt...


Bild: visualize.us

Den gångna veckan blev inte riktigt som planerat vad gäller min träning. En envis förkylning satte stopp redan i onsdags och jag känner mig nu minst sagt frustrerad över att inte få röra på mig och mest av allt gårdagens inplanerade 10-km runda i solsken grämer mig  att jag inte kunde genomföra.

Om jag ska se det positivt har jag iallafall kunnat vila och ta det lugnt större delen av helgen, eftersom sonen varit iväg på scoutläger fredag-söndag och dottern har sovit över hos två olika kompisar fredag och lördag kväll.

Ikväll tycker jag det känns bättre och hoppas kunna genomföra någon form av träning, helst redan imorgon. Förmodligen byter jag isåfall ut 90-minuterspasset med bodypump/spinning mot ett 25-minuters pass lugn löpning. Hoppas, hoppas.....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0