Fortsatt förkylt=Ingen träning



Bild; vi.sualize.us


Det är fortfarande förkylt, vilket innebär fortfarande ingen träning........Gjorde ju ett litet försiktigt försök i måndags i form av 25 min lugn löpning, men kände mig sämre i tidags igen. Får nog helt enkelt vänta tills snuvan gett med sig.....Drygt!!

Idag ska jag till sjukgymnasten och bli lite knådad, sist var det skönt även om det kändes på mina spända partier, men jag ser fram emot det. Ska ta en  sväng till biblioteket också och låna lite nya böcker. I brist på träning får man göra annat istället. Har precis läst ut Hypnotisören av Lars Kepler och ser fram emot fortsättningen. Läsning är också en skön avkoppling - precis som träningen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0