Kall helg!


Bild; vi.sualize.us

Denna veckan och helgen har vinterkylan kommit till Skåne. Brrrr. Igår var min plan att springa en 50-minuters runda utomhus, men när termometern står på -11 grader, då är det bara för kallt. Det blev istället gymmet som igår öppnade 8.30. Maken hängde på (vilket resulterade i att vi kom lite för sent), så alla löpbanden var redan upptagna! Jag inledde istället med crosstrainern och hann 5 minuter innan första löpbandet blev ledigt. Detta är dock det sämsta tänkbara, som jag aldrig blivit kompis med. Så inte igår heller! Efter 10 minuter stannar bandet av sig själv!! Och jag vet inte hur man ändrar denna inställning. Blir till att byta maskin IGEN, och springer resterande 35 minuter i behagligt tempo - men med ett skoskav på vänsterhälen!! Frågan är om det var meningen att jag skulle springa överhuvudtaget igår?!?

Efteråt var det väldigt skönt iallafall och när vi kom hem blev det brunch, med äggröra, korv och smoothie, mums!!

Idag blev det istället en rask promenad i -7 grader före frukost. Köpte med goda bullar hem som avnjöts till smoothie, så det blev en god frukost även denna dagen. Maken har jobbat hela dagen och dottern har varit på kalas på Big Bowl. Under tiden var mamma, sonen och jag i stan och fixade lite ärenden!

Nu te och Wallander! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0