Nöta löpband


Bild; vi.sualize.us

Med -11 grader på termometern då är det bara löpband som gäller - för min del iallafall! I morse var jag upp kl 6 och stod på löpbandet ca 6.20. Efter gårdagens träningsvila kändes det riktigt lätt att springa idag. 30 minuters måttligt tempo stod på programmet och jag hann med 5,7 km.

Imorgon var tanken att springa 50 min lugnt tempo utomhus, men den planen har snabbt reviderats till löpband inomhus istället. Får ta med lite musik i öronen för det finns knappt något tråkigare än att bara mala på i samma tempo - i 50 minuter! Ska hänga på låset kl 8.30 när gymmet öppnar, innan en god lördagsfrukost. Smoothies, ägggröra och korv är tanken, mmmm.....

Men först ska helgen inledas med sedvanligt fredagsmys i form av tacos med barnen (maken jobbar!) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0