Nytt försök!


Bild; vi.sualize.us

Ja, där känns det som att man är på benen igen, även om jag iallafall inte varit sängliggande. I lördags var planen en 70 minuters löprunda i lugnt tempo, men kroppen kändes fortfarande inte redo, så det fick istället bli en 45 minuters powerwalk. Inte helt fel. Köpte dessutom med mig nybakta bullar hem till frukost.

Idag har jag simmat dryga 1000 meter och även bättrat på frisimmet i några längder. Ja, inte hela längder, men det artar sig. Imorgon är det ny vecka och planen är följande;

MÅNDAG
Morgon; Yoga
Kväll; 90 min Bodypump/spinning

TISDAG
Morgon; Yoga
Kväll; träna mage (planka) och armhävningar

ONSDAG
Morgon; Yoga
Kväll; 50 min löpning varav 25 min intervall (5x800 m)

TORSDAG
Skidåkning med familjen på Vallåsen

FREDAG
Morgon; Löpning 30 min i lugnt tempo

LÖRDAG
Morgon; Powerwalk ca 45 min

SÖNDAG
Löpning 80 min i lugnt tempo

Då kör vi och hoppas hålla oss friska! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0