2 veckor med daglig träning!


Bild; runnersworld.se

Idag går jag in på min tredje vecka med daglig träning (började 27/12) och vad gäller Nyårslöftet 2012 var det idag - dag 9! Fortfarande känns det oförskämt bra, bortsett från att benhinnorna är lite ömma......Jag får nog varva löpningen med annat när det börjar känns lite FÖR bra. Imorse avverkades 30 minuter på löpband, det blev 5,6 km. Största krysset i taket idag var ändå att maken var på gymmet FÖRE mig och jag var där kl 6.45!! Tror att Nyårslöftet kan inspirera på många sätt.....Imorgon blir det en löpfri dag, istället blir det kombinationspass på 90 minuter med bodypump och spinning. Längtar.....♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0