Fredagen den 13:e


Bild; runnersworld.se

Idag var jag tidigt på gymmet, närmare bestämt kl 6.15 för att avverka 30 minuters crosstraining. Egentligen skulle jag sprungit 30 minuter enligt 26-veckorsprogrammet som jag följer inför sommarens maraton. Benhinnorna är dock fortfarande lite ömma så jag vill ta det försiktigt så att det inte blir värre, och att man inte kan träna alls! DET hade ju varit en katastrof! Och 30 minuters crosstraining gör en rejält svettig och höjer pulsen till max, så det borde fungera lika bra!

Det blev också en rask promenad med barnen till skolan, och hem igen på morgonen innan styrkepasset som bestod av möbelflytt från ett av våra kontor till ett annat.....Jag har nog gjort mitt idag! Trevlig helg! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0