Fredagslyx!


Bild; ysb.se

Fredag igen och min morgon började, som vanligt får jag kanske säga, med ett besök på gymmet. Idag blev det 30 min crosstraining och 10 min roddmaskin. Jag blev dock lite besviken på crosstranings-maskinen idag när jag valde "random", som sist. Högsta nivån jag kom upp i var 11 och pulsen kom aldrig högre än 80! Förra gången var jag uppe och jobbade på 15 och pulsen kom som högst upp i 170! Det var inte samma maskin, så jag misstänker att inställningarna kan skilja sig mellan maskinerna.

I eftermiddag åker maken och jag till Ystad Saltsjöbad för lite "Fredagslyx". Min födelsedagspresent till honom. Jag har varit där några gånger tidigare men för maken är det första gången någonsin på SPA. Han ska också få en behandling som var presenten från mina föräldrar. Hoppas han gillar det! Ikväll får vi 4-rättersmiddag och efteråt frukt och bubbel i SPA-avdelningen mmmmmm........♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0