Städa ut julen, varvat med träning



Denna helgen har gått åt till att städa ut julen......av någon anledning inte alls lika kul som att julpynta .... Igår packade vi ihop alla julsaker och påbörjade dammtorkningen (fy sjutton vad dammigt det blir på några veckor!) Idag ska vi fortsätta med städningen....

Däremellan har jag självklart också hunnit med min dagliga träning! Igår blev det ett kombinationspass av bodypump och spinning på 90 minuter och idag hängde jag på låset när gymmet öppnade 8.30, för att avverka 40 minuters löpning med 5 x 30 sekunders backintervall! Så skönt det är med daglig träning och jag uppskattar mer och mer att träna på morgonen - man får så mycket extra energi inför hela dagen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0