Träningen fortsätter....


Bild: runnersworld.se

Träningen fortsätter och fortsätter......det känns som det är det enda som finns i mina tankar just nu och tiden går ännu fortare än vanligt.

Igår, onsdag, blev det uppstigning med tuppen igen för att ställa mig på löpbandet strax före 6.30. Där avverkades totalt 45 min löpning varav 20 minuters intervall, 4 x 800 m. Det kändes riktigt bra! Tänk vad extra energi man får av morgonträning! Detta höll jag inte med om för ett eller två år sedan.......

Idag steg jag upp lika tidigt men tog en mjukare start på dagen med 40 minuters yoga före frukost och innan barnen skulle väckas. Ikväll har jag det svettiga passet att se fram emot - 60 minuters zumba! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0