Långrunda idag.....



Trots att vi kom hem sent från Västerås igår kväll efter en fantastiskt spännande dag där sonens klass slutade 6:a och parallellklassen 11:a av 121 tävlande klasser!!, blev det idag en långrunda. Det kändes ändå förhållandevis bra efter omständigheterna, men höften och vaden gör sig lite påminda nu ikväll...Har varit på apoteket och inskaffat mer Voltaren-salva, så det blir till att påbörja behandling nu om jag ska vara fit for fight på Malmömilen om 2 veckor. Mitt Maratonlopp närmar sig också oförskämt snabbt....!!

Kommande vecka ska träningen se ut såhär;

MÅNDAG
Morgon; Yoga

TISDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Bålstyrka

ONSDAG
60 min löpning med intervaller (8x3 min)

TORSDAG
Morgon; Yoga
Kväll; Bålstyrka

FREDAG
Morgon; 30 min löpning i lugnt tempo

SÖNDAG
Bålstyrka
60 min löpning i måttligt tempo

Nu, strax sängen! ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

hej !

jag skulle verkligen behöva hjälp med bra och effektiva magövningar man kan göra på gymmet och hemma, har du någon du skulle kunna tipsa mig om ?



Jag skulle uppskatta det till tusen !

Kram

2012-06-04 @ 20:44:16
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Annica

Hej Sanna, plankan och sidoplankan är 2 toppenövningar för magen!!

2012-06-05 @ 20:00:56
URL: http://resanmotnyamal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0