Löpvila och cirkelträning


Bild; formtoppen.nu

På lördag är det ju dags för Malmömilen och uppladdningen sista veckan innan kommer tyvärr inte att bestå av någon löpning.....Vaden har ömmat sedan rundan i söndags. Istället har det blivit yoga måndag och tisdag. Igår morse blev det istället bålstyrka hemma i vardagsrummet, men idag följde jag med maken till gymmet istället. Det passade bra denna veckan då jag egentligen har semester (fast jag jobbat hemifrån varje dag.....)

Vi inledde med 30 min crosstrainer och sedan 30 min cirkelträning. Skönt att svettas igen! Idag införskaffade jag också ett par korta löparpants med ficka bak till. Enligt väderprognosen blir det 21 grader varmt på lördag och de enda löparpantsen jag har med ficka har långa ben....... Vågar knappt säga det - vaden känns bättre......:) Jag hoppas fortfarande på mitt mål - 50 min på milen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0