Malmömilen 53:02

Ditt resultat

Malmömilen 2012
Annica Andersson Höllviken
Startnummer 1014
Klass Damer 10 km
     
 BruttoresultatNettoresultat
5 km 26:11 25:51
Mål 53:22 53:02

Jaha, då har man avverkat Malmömilen idag. Varmt, kvavt och jobbigt var det, så man hade nästan önskat att det regnade som i morse......Jag är ganska nöjd ändå trots allt. Jag har ju inte kunnat träna ordentligt sedan Göteborgsvarvet p.g.a min ömmande vad, dessutom är ju mitt träningsupplägg i första hand inriktat på maraton, som innebär mer uthållighet än snabbhet. Jag sprang iallafall något bättre än förra året, därför är jag ändå nöjd, trots att jag inte nådde målet på 50 minuter. Nu blir det till att ladda om ordentligt inför Jubileumsmaraton om en månad - det är ju ändå mitt huvudmål med löpningen i år. Behöver jag säga att jag redan börjar bli nervös.......!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0